Take a fresh look at your lifestyle.

BMW i – unul din liderii electromibilităţii, atât la nivel global, cât şi naţional

100.000 de automobile electrificate în 2017. Dar activitatea BMW i merge mult dincolo de automobilele electrice. Un sumar al preformanţei de vânzări şi al proiectelor BMW i globale şi naţionale.

Pe măsură ce ne apropiem de finalul anului 2017, marca BMW i a BMW Group şi-a consolidat locul printre liderii mondiali în domeniul mobilităţii electrice. Pentru prima dată, mai mult de 100.000 de automobile BMW i, BMW iPerformance şi MINI cu sisteme de propulsie electrică sau plug-in hybrid au fost livrate clienţilor în decurs de un an. Conform raportului independent POLK/IHS (numărul 7.12.2017), BMW Group se află pe primul loc al pieţei de automobile electrificate în Germania şi Europa, cu o cotă de 21% din înmatriculări. La nivel mondial, BMW Group se află pe primul loc, la egalitate cu un producător american, cu o cotă de piaţă de 10%.

În România, BMW Group este lider al electromobilităţii. BMW i3 este, de anul trecut, cel mai de succes automobil electric din piaţă şi eroul mai multor iniţative de car sharing şi shuttle.  Până în luna noiembrie, BMW Group România a livrat 131 de automobile electrificate, mai mult de o treime din piaţa locală. Totodată, aceasta reprezintă 5,75% din vânzările totale BMW în România, o cifră la nivelul mediei europene. În acelaşi timp, în primele 11 luni ale acestui an, 95 de modele BMW i3 au ajuns la clienţii din România, o creştere cu 171% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent (2016, ianuarie-februarie – 35 de automobile).

Cota de piaţă a BMW Group pe segmentul automobilelor electrificate (în Europa şi la nivel mondial) este acum de peste trei ori mai mare decât cota sa de pe piaţa tradiţională a maşinilor. Şi în timp ce în Europa 2% (la nivel global: 1%) din toate înmatriculările noi ale tuturor producătorilor sunt reprezentate de automobile electrificate, cifra pentru BMW Group este acum de 6% (la nivel global: 3%). Prin urmare, BMW Group are o reprezentare semnificativ mai puternică în cadrul pieţei de automobile electrificate.

Portofoliul de modele BMW i a fost actualizat şi extins
Vârful de lance al acestui succes în arena mobilităţii electrice îl reprezintă BMW i3 şi noul BMW i3s, model cu un plus de putere. În cei patru ani de la lansarea sa pe piaţă, BMW i3 a devenit deja cel mai bine vândut automobil electric din segmentul premium al clasei compacte.

Totodată, atractivitatea automobilelor sport plug-in hybrid a atins un nou nivel odată cu versiunea revizuită BMW i8 Coupé, lansată recent, şi noul BMW i8 Roadster.

Lansat în 2014, BMW i8 este liderul indiscutabil al clasei automobilelor sport hibride, cu o cotă de piaţă de peste 50%.

Acum, brandul BMW i şi-a asigurat drepturile de nume de la BMW i1 la i9 şi BMW iX1 la iX9. BMW i8 Roadster va fi lansat pe piaţă în cursul anului viitor, urmat de MINI electric, cu baterii, în 2019, versiunea electrică BMW X3 în 2020 şi BMW iNext în 2021. Rolul BMW iNext ca avanpost de tehnologie va reuni, în premieră pentru un model de serie, mobilitatea electrică, condusul autonom şi noile posibilităţi de conectivitate în automobil.

Studiul BMW i Vision Dynamics – un gran coupé cu patru uşi, sistem de propulsie electrică şi autonomie planificată de 600 de kilometri, prezentat la Salonul Auto de la Frankfurt (IAA) 2017 – oferă o nouă perspectivă asupra viitorului mărcii BMW i.

Începând cu anul 2021, următoarea (a cincea) generaţie a tehnologiei BMW i de propulsie electrică şi baterii va utiliza o tehnologie modulară scalabilă, pentru a permite tuturor modelelor să fie echipate cu toate tipurile de sisteme de propulsie. Aceasta va asigura posibilitatea de a integra sisteme de propulsie electrice şi plug-in hybrid pe orice model BMW din gamă.

Mobilitatea electrică este un element esenţial al strategiei NUMBER ONE > NEXT prin care BMW Group şi-a propus să-şi consolideze poziţia de lider al mobilităţii personale şi serviciilor de mobilitate premium. Compania va oferi, la nivel mondial, 25 de modele electrice complet sau parţial până în 2025 şi se aşteaptă ca automobilele electrificate să reprezinte atunci între 15 şi 25% din vânzările globale.

BMW i: furnizor principal de sisteme de mobilitate electrică
Mai presus de gama de automobile electrificate, BMW i – ca un hub în cadrul BMW Group – acţionează, de asemenea, şi în alte domenii de mobilizare electrică, ca parte a angajamentului său continuu în domeniu:

  • Bateriile de înaltă tensiune BMW i înregistrează o cerere ridicată dincolo de automobile – de exemplu, pentru alimentarea cu energie a sistemelor de propulsie electrică pentru bărci (cum ar fi Torqeedo), a vehiculelor comerciale (de exemplu, Streetscooter) şi a aplicaţiilor staţionare de stocare a energiei (de exemplu, Beck). Capacitatea plug-and-play a bateriilor BMW i (care au fost concepută de la început pentru utilizare staţionară la finalul ciclului de viaţă în automobile, deci pentru reutilizare) a determinat o cerere importantă pentru baterii, atât noi cât şi reutilzate de la automobile în programul „Second life”. De exemplu, în 2017, clienţilor industriali li s-au livrat o capacitate de stocare de peste 30,7 MW sub formă de baterii BMW i noi. Aceasta echivalează cu o flotă de 1.400 de automobile BMW i3.
  • ChargeNow, serviciul public de încărcare de la BMW i, oferă acum acces la mai mult de 130.000 de puncte de încărcare înn 32 de ţări – cu o singură înregistrare. Acest lucru face ca încărcarea să fie la fel de uşoară ca plata pentru benzină cu un card de credit.
  • BMW a investit, până în prezent, 14,4 milioane de euro în fondul producătorilor auto pentru mobilitatea electrică în Germania de la lansarea bonusului naţional de casare, ceea ce face să fie cea mai importantă sursă de finanţare.
  • BMW i a fost distins cu premiul „Momentum for Change” al ONU pentru implicarea globală în proiectele de infrastructură de încărcare şi de atunci a rămas unul dintre principalii iniţiatori ai proiectelor de mobilitate electrică la nivel mondial.
  • BMW a investit peste 25 de milioane de euro, ceea ce a dus la introducerea a peste 9.500 de puncte de încărcare operaţionale. Prin urmare, BMW Group a sprijinit instalarea mai multor puncte de încărcare în întreaga lume decât sunt disponibile în prezent în Germania.
  • În cadrul unei iniţiative în care BMW Group a fost membru fondator, reţeaua europeană de încărcare foarte rapidă Ionity a preluat un rol operaţional.
  • BMW Group participă în programul regional cu finanţare europeană NEXT-E care va instala 252 de staţii rapide şi ultra rapide, din care 40 de staţii în România.
  • La nivel local, BMW Group România a instalat direct primele staţii în nordul Bucureştiului, cea mai populară dintre acestea este una din primele staţii rapide din capitală şi prima de 50 kW disponibilă liber şi gratuit pentru toţi utilizatorii.
  • Numărul de automobile BMW i3 în cadrul programelor internaţionale DriveNow şi ReachNow a fost extins. Acum, ele au deschis accesul iniţial uşor la mobilitatea electrică pentru sute de mii de clienţi din întreaga lume. La un nivel constant de 15%, ponderea automobilelor electrificate în aceste flote este de mai multe ori mai mare decât cea pe pieţele naţionale respective. BMW i3 este şi cel mai apreciat model electric în flotele de shuttle şi car sharing din România, fiind baza pentru mai multe proiecte importante.
  • Serviciul BMW Digital Charging (încărcare digitală) – primul de acest fel – permite astăzi utilizarea tuturor posibilităţilor care vor veni odată cu trecerea la energie. Serviciul poate chiar să ajute clienţii să câştige bani prin optimizarea automată a procesului de încărcare pentru a minimiza costurile sau pentru a maximiza utilizarea energiei verzi.
  • Serviciile BMW Energy funcţionează acum ca o unitate de business independentă şi reuneşte experienţa BMW i în optimizarea energetică. Cuplarea mobilităţii electrice cu sectorul energetic este un alt domeniu de activitate principal şi va contribui la transformarea mobilităţii electrice într-un fără emisii (nu numai la nivel local).

BMW i este un vector al inovaţiei pentru BMW Group
Competenţa în dezvoltare deţinută de BMW i şi transferul tehnologic rezultat nu se limitează la motoarele electrice şi la tehnologia bateriei de înaltă tensiune:

  • Elementele care conectează mecanismul acoperişului de la noul BMW i8 Roadster sunt fabricate printr-un proces inovator de imprimare 3D pentru componentele din aluminiu, care este unic în producţia de serie a automobilelor.
  • Modelele BMW şi MINI convenţionale vor beneficia în curând de sistemul de control al stabilităţii, inovator şi semnificativ mai rapid în funcţionare, disponibil la BMW i3.
  • Punctele focale identificate de BMW i în toate privinţele, de la utilizarea materiilor prime regenerabile şi a materialelor reciclate la evaluarea plasticului maritim şi fluvial, exercită o influenţă semnificativă asupra activităţilor de dezvoltare din întreaga companie.

BMW i a obţinut mai multe premii
A fost completată şi lista distincţiilor primite de marcă, de produsele şi serviciile sale. Chiar şi acum patru ani, încă din faza de lansare, BMW i a câştigat mai multe premii decât orice alt brand în istoria automobilelor. Numai în 2017 a adăugat următoarele trofee în colecţia sa:

  • „All-wheel-drive hybrid car of the year” pentru BMW i8, acordat de revista auto AutoBild Allrad (Germania).
  • „International Engine of the Year Award” pentru sistemul de propulsie de la BMW i8; a treia victorie de clasă consecutivă în cea mai importantă competiţie de sisteme de propulsie din lume.
  • „Green Mobility Trophy” pentru BMW i8, acordat de revista auto Auto Zeitung (Germania).
  • „Most environment-friendly car of the year” pentru BMW i8 în categoria „Coupé-uri” şi BMW i3 în categoria „Automobile mici”, acordate de „Auto Test” şi institutul de mediu Ökotrend (Germania).
  • „Best Electric Car” pentru BMW i3, acordat de revista auto What Car? (Marea Britanie).
  • „Electric Car of the Year” pentru BMW i3, acordat de revista auto Autocar (Marea Britanie).

Despre BMW i
BMW i este o marcă a BMW Group, care se concentrează pe conceptele vizionare de automobile, serviciile de mobilitate conectată şi o nouă înţelegere a conceptului premium, care sunt puternic definite prin dezvoltare durabilă. BMW i este prezent în 54 de ţări prin modelele BMW i3 (automobil electric pentru regiunile metropolitane), BMW i8 (automobil sport hybrid plug-in) şi BMW iPerformance (toate automobilele BMW hybrid plug-in). BMW i se adresează unui nou public-ţintă pentru companie şi reprezintă un incubator pentru inovaţii. Tehnologiile care au debutat cu succes la automobilele BMW i sunt transferate la alte modele ale mărcii BMW. Alte domenii de activitate asociate cu BMW i sunt DriveNow (car-sharing), ReachNow (car-sharing 2.0), ChargeNow (acces uşor la cea mai mare reţea de puncte de încărcare din lume), ParkNow (găsirea, rezervarea şi plata facilă a locurilor de parcare), fondul de investiţii BMW i Ventures (investiţii în companii start-up cu accent pe mobilitate urbană), BMW Energy (servicii în jurul optimizării energiei) şi Centrul de Competenţă pentru Mobilitate Urbană BMW i (consultanţă pentru oraşe).

Observaţii:
Automobile electrificate – automobile cu încărcare la priză, electrice şi plug-in.
Datele de livrări pentru România sunt conform raportărilor APIA.The BMW Group’s market share in the electrified vehicle segment (in Europe and worldwide) is now more than three times larger than its share of the traditional vehicle market. And while in Europe 2% (globally: 1%) of all new registrations across all manufacturers are accounted for by electrified vehicles, the figure for the BMW Group is now 6% (globally: 3%). The BMW Group therefore has a disproportionally strong representation in the expanding electric mobility market.

BMW i model line-up updated and expanded.

Spearheading this success in the electric mobility arena are the BMW i3 (electric power consumption combined 1: 13.6 – 13.1 kWh/100 km; CO2 emissions combined: 0 g/km) and newly unveiled, even more powerful BMW i3s (electric power consumption combined 1: 14.3 kWh/100 km; CO2 emissions combined: 0 g/km). In the four years since its market launch, the BMW i3 has already become the highest-selling electric vehicle in the premium compact segment.

The allure of plug-in hybrid sports cars, meanwhile, has also leapt to another new level with the freshly unveiled, likewise more powerful new edition of the BMW i8 Coupe (fuel consumption combined 1: 1.9 l/100 km [148.7 mpg imp]; electric power consumption combined: 14.0 kWh/100 km; CO2 emissions combined: 42 g/km) and the new BMW i8 Roadster (fuel consumption combined 1: 2.1 l/100 km [134.5 mpg imp]; electric power consumption combined: 14.5 kWh/100 km; CO2 emissions combined: 46 g/km).
Launched in 2014, the BMW i8 is the undisputed leader of the hybrid sports car class with a market share of more than 50 per cent.

The BMW i brand has now secured the naming rights from BMW i1 to i9 and BMW iX1 to iX9. The BMW i8 Roadster will go on sale next year, followed by the battery-electric MINI in 2019, the electric version of the BMW X3 in 2020 and the BMW iNEXT in 2021. The BMW iNEXT’s role as a technology spearhead will see it bringing electric mobility together with autonomous driving and new in-car connectivity possibilities in a series-produced model for the first time.

The BMW i Vision Dynamics study – a four-door gran coupe with pure-electric drive system and planned range of 600 kilometres (373 miles) presented at the 2017 Frankfurt Motor Show (IAA) – offers another glimpse into the future of the BMW i brand.

From 2021, the next (fifth) generation of BMW i electric drive and battery technology will use scalable electric modular technology to enable all model ranges to be equipped with every type of drive system.

Electric mobility is an essential element of the NUMBER ONE > NEXT strategy the BMW Group has devised to further strengthen its position as a leader in premium personal mobility and mobility services. The company will offer 25 fully-electric or part-electric models worldwide up to 2025 and expects electrified vehicles to then make up between 15 and 25% of global sales

BMW i: a leading electric mobility system supplier
Above and beyond its line-up of electrified vehicles, BMW i – as a hub within the BMW Group – is also pushing ahead with other areas of electric mobilisation as part of its ongoing commitment to the field:

  •  BMW i high-voltage batteries are in increasing demand beyond road vehicles – e.g. to supply power to electric propulsion systems for boats (e.g. Torqeedo), commercial vehicles (e.g. Streetscooter) and stationary energy storage applications (e.g. Beck). The plug-and-play capability of BMW i batteries (which were intended from the outset for stationary use after the end of their long service life in cars) is now also very much in demand for new batteries. For example, over 30.7 megawatt hours of storage capacity in the form of new BMW i batteries was supplied to industrial customers in 2017. This equates to a fleet of 1,400 BMW i3 cars.
  • ChargeNow, the public charging service from BMW i, now offers access to more than 130,000 charging points in 32 countries – with a single registration. This makes charging as easy as paying for petrol with a credit card.
  • BMW has so far invested 14.4 million euros in manufacturer support for electric mobility in Germany since the launch of the country’s scrapping bonus, making it the biggest single source of funding.
  • BMW i was presented with the UN’s Momentum for Change award for global involvement in charging infrastructure projects and has since remained one of the leading initiators of electric mobility projects worldwide:
  • BMW has invested more than 25 million euros, leading to the introduction of more than 9,500 operational charging points. The BMW Group has therefore supported the installation of more charging points around the world than are available in total in Germany today.
  • As part of an initiative in which the BMW Group was a founder member, super-fast European charging network Ionity has taken on an operating role.
  • The number of BMW i3 vehicles in the international DriveNow and ReachNow car-sharing programmes has been further expanded. They have now opened up easy initial access to electric mobility for hundreds of thousands of customers around the world. At a steady 15 per cent, the share of electrified vehicles in these fleets is many times higher than that in the respective national markets overall.
  • The BMW Digital Charging Service – the first of its kind and a logical further development of an earlier BMW i project – today enables easy use of all the possibilities that will come with the energy switchover. The service can even help customers earn money by automatically optimising the charging process to minimise cost or maximise use of green energy.
  •   BMW Energy Services now operates as a standalone business unit and pools together the energy optimisation experience of BMW i. Coupling electric mobility with the energy sector is another of its main fields of activity and will help to make electric mobility emission-free (not only locally).

BMW i is a driver of innovation for the BMW Group.

The development expertise built up by BMW i and the resultant transfer of technology are not limited to electric motors and high-voltage battery technology:

  •  The elements connecting the new BMW i8 Roadster’s roof mechanism are manufactured in an innovative 3D printing process for aluminium components that is unparalleled in the series production of vehicles.
  •  Conventional BMW and MINI models will soon also benefit from the innovative and significantly faster-working driving stability control system featured in the BMW i3.
  • The focal points identified by BMW i in everything from the use of renewable raw materials and recycled materials to the evaluation of river and sea plastic exert a significant influence on development activities across the company.

BMW i racks up more awards.

Further additions have been made to the list of distinctions collected by the brand, its products and services. Even four years ago, while still in its launch phase, BMW i won more awards than any other brand in automotive history. In 2017 alone it added the following titles to its collection:

  • “All-wheel-drive hybrid car” of the year for the BMW i8, awarded by motoring magazine AutoBild Allrad, Germany.
  • “International Engine of the Year Award” for the drive system in the BMW i8; third class win in succession in the world’s most important drive system competition.
  • “Green Mobility Trophy” for the BMW i8, awarded by motoring magazine Auto Zeitung, Germany.
  • “Most environment-friendly car of the year” for the BMW i8 in the “Coupes” category and the BMW i3 in the “Small cars” class, awarded by “Auto Test” and environmental institute Ökotrend, Germany.
  • “Best Electric Car” for the BMW i3. awarded by motoring magazine What Car?, Great Britain.
  • “Electric Car of the Year” for the BMW i3. awarded by motoring magazine Autocar, Great Britain.

About BMW i
BMW i is a BMW Group brand focusing on visionary vehicle concepts, connected mobility services and a new understanding of premium strongly defined by sustainability. BMW i is represented in 54 countries with the BMW i3 electric car for urban areas, BMW i8 plug-in hybrid sports car and plug-in hybrid BMW iPerformance Automobiles.

BMW i opens up new target groups for the company and serves as an incubator for innovations. Technologies which have debuted successfully in BMW i cars are carried over to parent brand BMW’s other models.

BMW i is also associated with enterprises including DriveNow (car sharing), ReachNow (car sharing 2.0), ChargeNow (easy access to the world’s largest network of charging points), ParkNow (straightforward location, reservation and payment of parking spaces), venture capital company BMW i Ventures (investment in start-up companies with a focus on urban mobility), BMW Energy (energy optimisation services) and the Centre of Competence for Urban Mobility (consultancy for cities).

1  Figures as per the EU test cycle NEDC

Further information on official fuel consumption figures, specific CO2 emission values and the electric power consumption of new passenger cars is included in the following guideline: “Leitfaden über Kraftstoffverbrauch, die CO2 emissions und den Stromverbrauch neuer Personenkraftwagen” (Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption of new passenger cars), which can be obtained from all dealerships, from Deutsche Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1. 73760 Ostfildern-Scharnhausen and at http://www.dat.de/en/offers/publications/guideline-for-fuel-consumption.html.LeitfadenCO2 (GuidelineCO2) (PDF ‒ 2.7 MB)

Cmentariile sunt închise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More