La sfarsitul anului trecut toata lumea din industria auto se intreba cine va fi declarat cel mai mare constructor de masini. Cursa dintre gigantii auto Toyota Motors Corp si Volkswagen s-a intetit spre sfarsitul anului, iar raspunsul final la aceasta intrebare a venit acum, la inceput de an nou.
Informatia pe care am asteptat-o cu totii a fost dezvaluita oficial zilele acestea, dupa ce specialistii au analizat indeaproape care au fost cele mai cautate branduri auto pe internet in functie de tara.
La inceputul anului trecut, Toyota a fost lasata in urma de Volkswagen, iar constructorul german, in ciuda scandalului Dieselgate, parea ca se indreapta catre targetul sau de a deveni cel mai cautat constructor din lume. Astazi, odata cu anuntul oficial, se pare ca lucrurile s-au schimbat. Conform hartii intocmite de un site din Marea Britanie si luand in considerare si informatiile de pe Google, Toyota este cel mai cautat brand in lume.
Constructorul din Japonia a fost cel mai cautat brand din lume in 74 de tari. Asadar, internetul le-a fost de ajutor locuitorilor din peste 70 de tari si i-a ajutat pe acestia sa gaseasca mai multe informatii despre Toyota. Regiunile fruntase sunt SUA, Australia, China si cele mai multe tari din Africa Centrala. Este important sa mentionam ca datele folosite in intocmirea acestei harti au ca sursa Google, care nu este motorul de cautare preferat in tari precum China, Rusia si Coreea de Nord.
Pe locul doi in acest clasament se situeaza cei de la BMW. Ei au fost cautati de locuitorii a peste 50 de tari. Prin urmare, Europa, care este patria mai multor constructori importanti, este dominata de BMW. Conform statisticilor, brandul german BMW a fost cel mai cautat si a castigat in Germania, Marea Britanie, Norvegia, Elvetia, Austria, Polonia, Ucraina, Croatia, Slovenia, Serbia si Bulgaria.
Fara sa fim deloc surprinsi, cei de la Renault s-au clasat pe primul loc in cautarile celor din Franta si Turcia, iar cei de la Volvo au castigat, evident, in Suedia. Fiat este inca plin de succes in Italia, iar Volkswagen a fost cel mai cautat brand in Spania, Romania, Belarus si Estonia. Pe locul trei se situeaza cei de la Hyundai, pentru ca au fost cautati in 17 tari, printre care se numara Rusia si India.
Ei bine, partea interesanta am lasat-o la sfarsit. Nu de alta, dar va suna ciudat si sigur va va face sa radeti. In timp ce in majoritatea tarilor africane Toyota a fost cel mai cautat brand, cei din Niger se evidentiaza pentru ca prefera Bugatti. Poate detin ceva rezerve ascunse si chiar isi permit o astfel de masina, cine stie!
Cmentariile sunt închise