Take a fresh look at your lifestyle.

CELE MAI FRUMOASE EMOȚII POT FI EXPERIMENTATE OFFLINE

0

De ce clienții din era digitală au din ce în ce mai mult dorința de haptică și de relații.

CELE MAI FRUMOASE EMOȚII POT FI EXPERIMENTATE OFFLINE 1

Cercetătorii neurologi au descoperit că un mesaj care intră simultan în creierul nostru prin diferite canale de percepție este perceput de până la zece ori mai mult decât ceva compus din suma impresiilor senzoriale individuale. Informația în starea excitării emoționale este mai bine reflectată. Și sentimentele sunt deosebit de intense atunci când toate simțurile sunt abordate. În același timp, abilitatea noastră de a percepe este foarte limitată: în fiecare zi, peste 30.000 de mesaje publicitare ne plictisesc. Dintre acestea, cu toate acestea, noi percepem doar 52 – doar 0,17 %. Cum ar trebui să fie posibilă abordarea clienților, atingerea lor emoțională și apoi convingerea acestora să cumpere?

Viitorul este tehnică. Dar mașinile sunt reci. Ceea ce poate transmite computerul sunt sentimente de mâna a doua. Un computer nu poate să râdă cu voce tare sau să plângă din suflet. Cum ar trebui realizat acest lucru pentru a transmite emoții prin calculator? Cum să trimiteți sentimente profunde prin SMS? Cine trece prin foc pentru o mașină? Cine încurajează zâmbetul irezistibil al laptopului dimineața? Ce computer râde de o glumă bună? Când suntem în lumi digitale, acest lucru este similar cu o hartă: cu ajutorul lor, găsim o cale prin teren, noi nu experimentăm zona în sine prin desene.

De aceea, pitch-ul vânzărilor necesită emoții și experiențe. Deși cifrele, datele și faptele pot furniza informații, sunteți responsabil pentru captivarea omologului dumneavoastră: cu personalitatea, carisma, comunicarea, modul în care vă ocupați de clientul dumneavoastră. Iar dacă doriți să obțineți ceva, aveți nevoie de aspectul emoțional.

Clienții au poftă de mâncare. O poveste bine-spusă este ideală pentru ilustrarea lucrurilor, construirea simpatiei și a emoției. Deci, transmiteți informații cu metafore inspirate și povestiri captivante. Povestirile sunt întotdeauna bune când obiectele de conținut sunt transportate în loc de fapte simple, care se bazează pe cunoștințele din experiență ale potențialilor clienți. În acest fel, o poveste trezește asociațiile necesare și devine vie. Dacă povestea este îmbogățită inteligent și completată cu valori emoționale, calea este deschisă destinatarilor să-și urmeze conținutul și să se scufunde emoțional în poveste.

Conținutul inteligent are nevoie de implementare emoțională

De mult timp se știe că emoțiile declanșează o anumită stimulare în creier. Vânzarea este posibilă numai prin emoții. Mintea este degradată pentru a justifica decizia emoțională cu presupusul motiv. Așadar, este nevoie de personalizarea experienței de cumpărături prin performanțe distractive și dinamice. Oricine nu oferă beneficii emoționale este șters ca inutil.

Beneficiul este multidimensional: cu prestații de bază în sine, nici un produs sau serviciu nu se poate afirma astăzi. Produsele și consultările dumneavoastră ar trebui, prin urmare, să declanșeze emoții pozitive, să distreze și să invite la identificare. Beneficiul trebuie să fie arătat și comunicat rațional și emoțional și să ducă în toate sensurile. Pentru a articula utilitatea este la fel de important să o creezi. Doar atunci veți reuși să vă asigurați că produsele și serviciile dumneavoastră nu sunt solicitate din cauza prețului, ci din cauza valorii ridicate adăugate a acestora.

Hapticienii sunt șansele de mâine

Un exemplu: aveți nevoie de o bucătărie? Considerat rațional că este adevărat. Dar să aruncăm o privire mai atentă: nu doriți să cumpărați o bucătărie, ci locul unde oamenii se bucură să gătească. Locul unde copiii învață să meargă și apoi își fac temele. Ei cumpără încăperea în care petrecerile încep și se termină. Locul unde se creează rețete noi și rafinate. Cumpărați expresia personalității voastre. Cumpărarea este, în cel mai optim caz, o experiență senzuală – în adevăratul sens al cuvântului. Toate simțurile se bazează pe simțul atingerii. Tot ce puteți atinge vorbește cu lobul drept al creierului, care este responsabil pentru sentimente. Hapticienii sunt marile oportunități de mâine. Este în mod clar în creștere în ceea ce privește cumpărăturile – în special în timpurile digitale: dorința de a atinge un produs cu mâinile și de a încerca, duce la o creștere de 60% a consumatorilor direct în magazine. Simțurile vând mai mult!

Shoppingul devine o întâmplare

Moda nu mai are sarcina primară să încălzească, ci să decoreze. În mod similar, cumpărătorii caută experiența în achiziție, și nu produsele. Cumpărăturile online sunt rapide și convenabile – dar ceea ce lipsește de obicei este distracția. Prin iubirea detaliilor, a surprizelor mici sau prin servicii speciale punctează ședințele personalizate de vânzare. Mai ales în segmentul premium, clienții decid criterii interpersonale: vânzătorii care găsesc o legătură cu clientul, care simpatizează cu el, care vorbesc limba sa, care au pus în prim plan dorințele și nevoile clientului constituie „competiția”.

Integrarea instrumentelor digitale poate sprijini chiar relația „analogică” dintre client și vânzător. Personalizarea joacă un rol important aici: în cazul în care clientul poate să comande mărfuri chiar și după închiderea timpului în vitrinele virtuale, în cazul în care consultantul de cumpărături digitale din supermarket dezvăluie sfaturi de rețetă pentru bunurile achiziționate sau casa de modă are oferte individuale pentru potrivirea echipamentului, și astfel poate crește în mod radical loialitatea clienților.

Cel mai bun instrument nu sunt tehnicile, ci relațiile

Datorită transformării digitale, avem numeroase și variate opțiuni de comunicare disponibile și, de asemenea, facilităm activitatea vânzătorului în multe feluri. Expertizele se pot găsi pe Google, dar nu și o grădiniță bună. Digitalizarea face multe lucruri mai impersonale. Mai mult, sunt incluse manierele bune și comportamentul orientat spre client. Mai mult, manierele bune și comportamentul orientat spre client contează. Caracterele cu cea mai mare simpatie vând mai mult. La urma urmei, capacitatea de a aborda oamenii, de a-i înțelege și de a câștiga simpatie contează în cele din urmă.

Cele mai bune sfaturi dintr-o privire

  • La achiziții online, trei din cinci simțuri se îndepărtează, tot ce rămâne este să vezi și să auzi. Prin urmare, puteți beneficia de contactul direct cu clienții – vindeți-vă cu toate simțurile!
  • Treziți entuziasmul pentru detalii despre produsul întreg. • Îmbunătățiți capacitatea de a simți.
  • Nu uitați menținerea relațiilor prin comunicare – împreună, „amândoi”.
  • Atunci când vindeți, limbajul corpului, exprimarea vocii și a feței joacă un rol major. Acestea sunt indicii importante care lipsesc în contactul online anonim.
  • Comunicați faptele raționale emoțional.
  • Creați o experiență pozitivă pentru utilizatori trezind emoțiile clienților dumneavoastră.
  • Creați un avantaj emoțional care face ca clientul să stea în picioare și să ia notă.
  • Oferiți-vă consultanța cu cel mai mare beneficiu emoțional posibil.
  • Nu spuneți clienților ce pot face serviciile sau produsele dumneavoastră, dar ce pot face clienții cu acestea.
  • Transformați beneficiile raționale într-o poveste emoțională.
  • Închideți decalajul dintre cumpărăturile motivate rațional și dorința clienților de a obține emoții.
  • Practicați arta transformării funcției în fascinație.
  • Oferiți clienților o experiență individuală și emoțională a utilizatorului.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More