Take a fresh look at your lifestyle.

Cum să eviți durerea provocată de pantofii cu toc? Sfaturile experților!

Putem spune că tocurile sunt plăcerea vinovată a tuturor femeilor, nici nu pot trăi fără ele, dar nici nu pot trăi cu ele mai ales atunci când le provoacă dureri groaznice!

Tocurile sunt un accesoriu esențial în orice garderobă, dar nu e nimic mai neplăcut decât a-ți face o super ținută pentru o noapte în oraș, pentru ca mai apoi peste câteva ore să vrei să mergi acasă din pricina durerii de picioare!

Multe femei se întreabă: Cum pot alte femei să suporte pantofi cu toc fără să aibă nicio durere? E măcar posibil așa ceva? Sau doar lasă să pară că nu au nicio durere? Care sunt secretele pentru a te simți comod în pantofi? La aceste întrebări am încercat să răspundem.

  1. Mai întâi, asigură-te că porți o pereche de pantofi de o înălțime potrivită!

Greșeala numărul 1 pe care o fac majoritatea femeilor este atunci când își aleg pantofi de dimensiuni nepotrivite pentru piciorul lor. E posibil ca mărimea piciorului să se schimbe odată cu trecerea anilor, în special după ce au apărut și copiii. Ar trebui să îți măsori picioarele măcar o dată pe an, și mai ales atunci te decizi să-ți cumperi pantofi noi. Multe femei sunt de părere că poartă o anumită mărime, însă se pare că au surprize atunci când merg la cumpărături!

  1. Cu cât este mai gros tocul, cu atât mai bine

Chiar dacă sunt foarte la modă și vedem multe femei care poartă astfel de pantofi, dacă știi că nu ai antrenament pe tocurile subțiri și înalte atunci cel mai bine e să le eviți! Îți vor face piciorul să se clatine și te vei simți foarte incomod. Pantofii de tip stiletto pe cât sunt de frumoși pe atât sunt de greu de purtat. Pentru a ajunge la performanța de ai purta antrenează-ți piciorul cu tocuri mai mici și mai groase!

Dacă ești la început, atunci platformele sunt cea mai bună soluție. Astfel te vei obișnui ușor ușor să mergi pe tocuri.

  1. Fă puțin stretching cu picioarele după ce-ți dai pantofii jos

Experții recomandă ca după o zi lungă în care a trebuit să porți pantofi cu toc să faci câteva exerciții de stretching pentru gleznă și talpa piciorului. De pildă, îndreptarea degetelor spre podea și mai apoi în sus, mișcări circulare în diferite sensuri etc.

  1. Încearcă pantofii cu curea de susținere

Cu cât pantofii acoperă mai mult din partea de sus a piciorului, cu atât este mai bine. Uneori cizmele înalte sunt destul de comode și le poți purta întreaga zi fără să-ți facă prea multe probleme. Pe timpul verii, poți încerca sandalele cu curea sus pentru a-ți susține piciorul și vei observa că-ți va fi mult mai ușor!

  1. Apelează la ajutorul produselor de pe piață

Există diverse produse, sau mai bine zis tălpici pe piață care promit să facă minuni. Și chiar așa și este! Dacă alegi o pereche calitativă, din silicon, picioarele tale se vor simți mult mai comod și nu vor mai aluneca.

Dacă ții cont de aceste sfaturi, data viitoare când vei purta pantofi cu toc nu vei mai avea atât de multe probleme!

 

Cmentariile sunt închise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More