Divizia de servicii financiare a germanilor de la Vokswagen a lansat recent o platforma online dedicata vanzarii de masini second hand. Anuntul facut de reprezentantii companiei vine sa sprijine obtinerea obiectivului pe care si l-au impus, acela de a-si dubla portofoliul de contracte de creditare, leasing si asigurare a 30 de milioane de unitati pana in anul 2025.
Planurile sunt marete, spun jurnalistii de specialitate, si de aceea ne-am gandit ca este interesant si pentru noi, romanii, sa aflam mai multe detalii. Platforma online de vanzare a masinilor uzate se numeste HeyCar si are ca scop vanzarea de automobile second hand. Compania va incerca astfel sa profite de potentialul oferit de piata autovehicuelelor la mana a doua din Germania.
Suna bine, ce-i drept, mai ales ca in Germania un procent de 95% dintre vanzari se desfasoara deja prin intermediul acestor plaftorme online. Pe platforma online HeyCar sunt deja listate peste 50.000 de vehicule, iar masinile pot fi deja cumparate de catre cei interesati de o masina la mana a doua. Intentiile germanilor sunt mari in ceea ce priveste ofertele care vor fi prezente pe HeyCar.
Da, pentru ca directorul de vanzari a diviziei finante Volkswage – Christian Dahllheim – a declarat ca platforma tinteste spre o cifra mai mare a listarilor care ar trebui sa ajunga in jurul a 300.000 de masini, in viitorul apropiat. Nu de alta, dar tot Dahlheim a mentionat ca cei de la mobile.de au in lista lor de vanzari aproximativ 1.2 milioane de masini.
Tot Dalheim a mai precizat ca “platforma online va fi lipsita de reclame si va fi deschisa si dealerilor non-Volkswagen”. Unii jurnalisti sustin ca noua tactica a celor de la Volkswagen este sa empatizeze cu masinile second hand din cauza celebrului scandal Dieselgate. Cum asa? Pai simplu, exista o multime de rapoarte si sondaje, efectuate de companii specializate in acest tip de cercetari, care spun ca germanii isi indreapta atentia, din ce in ce mai mult in ultimul timp, catre masinile cu alimentare pe benzina.
In legatura cu aceste speculatii, Dahlheim a declarat pentru o publicatie din Germania, ca “lansarea HeyCar nu are absolut nicio legatura cu scaderea interesului pentru diesel”.
In luna februarie, insa, cei de la Volkswagen a inceput sa isi indrepte eforturile pentru a obtine vanzari online in Danemarca. Compania a listat micutele masini Up! la vanzare pe internet si le-a permis celor interesati sa faca plata prin intermediul cartii de credit sau prin aplicatii online de plata. Masinile achitate astfel se vor livra catre client in termen de 10 zile lucratoare de la confirmarea platii.
Cmentariile sunt închise