Take a fresh look at your lifestyle.

Iata 2 antrenamente pentru incepatori care te vor face sa iubesti banda de alergat

Mersul rapid si alergarea sunt printre cele mai simple tipuri de exercitii pe care le poti face cu scopul de a-ti imbunatati starea generala de sanatate, conditia fizica si aspectul corpului. Printre cele mai apreciate aparate fitness din lume gasim banda de alergat, iar fiindca alergarea este cel mai accesibil tip de antrenament din punct de vedere al priceperii, poti incepe sa folosesti banda de alergat imediat dupa ce o achizitionezi.

Pentru cei care nu au multe maratoane in palmares sau aceia care tocmai si-au achizitionat o banda de alergat pentru folosirea in confortul propriei locuinte, urmatoarele tipuri de antrenamente sigur vor fi pasi mari inspre atingerea scopurilor, fie ele de imbunatatire a conditiei fizice si sistemului cardiovascular sau de eliminare a greutatii in exces. Asadar, iata cele doua exercitii bazate pe intervale de intensitate diferita care ar putea face incepatorii sa se indragosteasca de alergat:

1. 30 de minute pe banda de alergat – incepatori.

Cele mai populare tipuri de exercitii fitness din ultima perioada se bazeaza pe intervale, iar beneficiile pe care le ofera acestea sunt combaterea grasimii corporale, marirea vitezei de alergare si depasirea limitelor personale. Daca esti gata de o provocare dar sprintul sustinut este inca destul de greu, uite un antrenament unde variatiile nu sunt foarte mari si nu vei depasi niciodata 10 km/h. Simte-te liber sa ajustezi viteza in functie de stilul tau pe banda de alergat si da drumul la distractie!

– primele 5 minute vor fi de incalzire, asa ca vei mentine o viteza de 6 kilometri pe ora;
– creste viteza la 7,5 km/h pentru un minut;
– mareste din nou viteza la 8,5 km/h timp de 2 minute;
– revino la 7,5 km/h timp de un minut;
– seteaza viteza la 9,5 km/h timp de 2 minute;
– revino la 7,5 pentru un minut;
– urmeaza 2 minute la 8,5 km/h;
– revino la 7,5 km/h timp de un minut;
– creste viteza la 10 km/h timp de doua minute;
– revino la intervalul de refacere de un minut la 7,5 km/h;
– creste viteza la 8,5 km/h timp de 2 minute;
– un minut de revenire la 7,5 km/h;
– mareste din nou viteza la 9,5 km/h timp de 2 minute;
– revino la 7,5 km/h pentru un minut;
– mareste viteza la 8,5 km/h timp de 2 minute;
– coboara la 6 km/h pentru un interval final de relaxare de 5 minute.

2. 40 de minute pe banda de alergat – dificultate mica.

Cand decizi sa folosesti pentru prima data banda de alergat, relatia cu alergarea trebuie sa se desfasoare treptat pentru a da timp corpului sa se obisnuiasca cu miscarea si efortul, asadar sunt de evitat situatiile in care sa termini antrenamentul cu dureri si febra musculara. Imbinarea mersului rapid cu alergarea contribuie la pregatirea corpului pentru adevaratele provocari pe care le vei ataca in viitor pe banda de alergat. Asadar, incearca antrenamentul de 40 de minute descris mai jos care este perfect pentru incepatori.

– 5 minute de incalzire la 4,5 km/h;
– mareste viteza la 5,5 km/h pentru 5 minute;
– 2 minute de alergare la 8,5 km/h;
– 4 minute la 5,5 km/h;
– 2 minute la 8,5 km/h;
– 4 minute la 5,5 km/h;
– 2 minute la 9,5 km/h;
– 4 minute la 5,5 km/h;
– 2 minute la 9,5 km/h;
– 5 minute la 5,5 km/h;
– 5 minute de revenire la 4,5 km/h.

Perioadele de incalzire si revenire pe care le vei gasi la majoritatea exercitiilor si antrenamentelor pe banda de alergat sunt extrem de importante pentru mentinerea sanatatii si evitarea accidentarilor, asadar nu trebuie sa sari niciodata peste ele.

Cmentariile sunt închise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More