Vinurile nobile, lăsate la maturizat mulţi ani şi care astfel primesc o valoare de nepreţuit, sunt doar un punct. Dacă deţii „mărunţisul“ necesar, atunci toate uşile îţi sunt deschise şi ai multe posibilităţi. Chiar şi visurile unor trăsuri luxoase nobile, party-uri glamour şi concedii scumpe în cele mai frumoase locuri din lume se pot îndeplini şi pot deveni realitate.
O lume în luxus pare să dea uitării stresul de zi cu zi, fiecare întâlnire extenuantă sau filmările enervante ale noului film. Noi am aruncat o privire asupra bunurilor de consum tipice ale vedetelor.
Food & Drink – meniul starurilor
Mâncarea bună are o valoare poziţională ridicată în societatea de azi. Cine îşi poate permite un meniu alcătuit din 5 feluri, într-un restaurant nobil, apropae că aparţine societăţii
înalte. Restaurantele menţionate oferă delicatese scumpe dintr-un sortiment larg. Aceste meniuri delicioase sunt savurate cu mare bucurie. Nu doar alimentele singure sunt aranjate frumos, ci şi meniurile complete. Homarul „învelit“ în foaie de aur sau o bucată bună de carne de la o vită japoneză – aici se găseşte mâncarea potrivită pentru fiecare gurmand şi pentru fiecare portofel. Dar ce este atât de special la această mâncare luxoasă şi despre ce alimente este vorba?
Trufele
Ascomicete care cresc sub pământ, nu multe sortimente de trufe sunt remarcabile din punct de vedere al gustului. Numai cele albe (trufele Alba) şi cele negre (trufele de iarnă) ies în evidenţă prin aroma lor specială şi de aceea sunt favorizate.
Caviarul
Caviarul – „aurul negru“. Aici vorbim despre icrele extrase, sau mai bine spus culese cu grijă de la sturion. Tipurile de sturion se diferenţiază prin mărime şi mediul lor. Pentru că ouăle de sturion sunt aşa de rare, caviarul are un preţ impunător, indiferent dacă este caviar alb sau negru. Ouăle nisetrului alb rar depăşesc de exemplu 65.000 euro pe kilogram.
Friptura de Kobe (Kobe Steak)
Carnea de vită japoneză Tajima este apreciată peste tot în lume. Denumirea iniţială a acestor animale este vită Kobe. Carnea de vită are o proporţie de grăsime foarte scăzută, puţin acid gras saturat şi dintre toate tipurile de carne are cea mai puternică marmorare. Aceste calități se obţin prin creşterea costisitoare şi îndelungată a unei vite Kobe. Iar acest lucru se observă şi la preţ: 600 euro şi chiar mai mult pentru un kilogram de friptură Kobe.
Şampanie, vin & co
Băuturi nobile, nu numai cu o valaoare poziţională ridicată, ci şi cu un preţ ridicat, există din belșug în traiul luxos de zi cu zi. Cu cât băutura este mai mult timp lăsată la maturat, să se învechiască, cu atât mai mare este nivelul preţului. În cazul unei sticle de şampanie, prețul crește chiar și până la 2000 euro pe sticlă. Vinuri mai vechi şi whisky maturizat îndelung pot costa mult mai mult, atât timp cât ele au fost depozitate corect. O bucată de carne scumpă sub forma unei fripturi bine făcută şi un strop de vin nobil reprezintă baza perfectă pentru o cină luxoasă de mare clasă. Despre aceasta poate cânta şi Dieter Meier un cântec. Cariera elveţianului de 72 de ani ca şi compozitor („Yello“) s-a încheiat între timp. Iar acum iese tot mai mult în evidență ca şi viticultor. Pe lângă producţia vinurilor valoroase s-a înscris şi la creşterea vitelor. Regiunea argentiniană „Mendoza” oferă, în adevăratul sens al cuvântului, cel mai nutritiv pământ pentru proiectele sale.
Rătăcire prin depărtări
Atunci când treci prin lumea de High Society, călătoreşti şi în locurile cele mai plăcute şi îndepărtate ale acestei lumi. În cazul acesta un zbor spontan la Dubai nu este nicio osteneală, nici din punct de vedere organizatoric şi nici financiar. Doar cei care nu au limită pe cartea de credit pot ajunge pe cele mai frumoase plaje din lume şi în hotelurile cele mai scumpe. Bineînţeles că totul se rezervă First-Class şi numai cel mai bun din cei mai bun este bun. Cele mai frumoase ţinte de călătorie din lumea întreagă nu pot fi stabilite, pentru că multe locuri minunate îşi revendică locul pe această planetă. Totuşi urmează o alegere mică şi o avampremieră scurtă asupra ţintelor de călătorie ale vedetelor.
Baa Atoll
Într-o vacanță în această grupă de insule singure în Maladive, poţi să te relaxezi şi să te odihneşti. Grupa de insule este compusă din 75 de insule individuale. Cele mai multe sunt nelocuite. Doar 13 insule sunt locuite şi poţi ajunge acolo doar cu hidroavionul. Chiar şi printre actorii din Statele Unite, aceste insule sunt un fel de Mekka pentru relaxare şi linişte. Julia Roberts se bucură ocazional de o pauză din cotidian cu scufundări şi soare, aici.
Dubai
Un concediu luxos în mijlocul deşertului, acesta este Dubai. Vedetele din toată lumea sunt atrase cu succes în frumosul oraş din deşert, prin multitudinea de oferte luxoase. Nu trebuie omise Shopping – Mall-urile, instalaţiile de golf şi, bineînţeles, Burj Khalifa, cu înălţimea sa de 440 metri unde este platforma de panoramă. O călătorie în Dubai este un Highlight absolut şi foarte căutat în lumea vedetelor.
Luxus-Sport – mai mult decât doar fitness
Tipurile de sport indicate şi scumpe sunt pe cal, la ţară sau pe valurile oceanului. Sportul nu face doar la vedete o „figură bună“, ci la toţi oameni. Sportul uneşte oamenii şi apropie societăţile. Sportul este șic şi modern. Echipamentul de călărie indicat pentru generaţia tânără, un outfit de golf valoros sau navigația trec mările acestei lumi.
Călăritul
În cercurile selecte se acordă o atenţie foarte mare calului. În cazul călăritului, la polo sau în disciplina călăritului precum dresura, calul este văzut bine printre vedete, iar pentru confortul și „stylingul“ lui se cheltuiesc mii de euro atât pentru cal cât și pentru călăreț.
Navigarea
Iată una dintre cele mai scumpe activităţi din timpul liber. Tocmai în domeniul competiţiilor, în cazul regatei de ambarcaţiuni cu pânze, ca de exemplu vestita „American’s Cup“ se cer condiţii cadru. Acolo pot lua parte la start doar echipe cu milioane.
Introducere inteligentă a generaţiei tinere în scenă
Ultimii, dar nu cei din urmă sunt, bineînţeles, copiii, pe care se vede bogăţia părinţilor şi a familiei. Succesul şi starea contului părinţilor se oglindeşte deseori în generaţia tânără a celor bogaţi şi frumoşi. Facultăţi private, poşetele cele mai scumpe şi cele mai noi haine ale designerilor, astfel se prezintă generaţia tânără a clasei superioare. Ceva mai decadent, dar de cele mai multe ori autohton, îşi câştigă copiii vedetelor locul în societate – fie cu un Marketing-Deal, ca designer indicat sau pur şi simplu numai datorită „numelui“. Copiii stiu exact cum merge treaba. Dar dacă părinţii sunt cei mai buni profesori pentru acest Business? Cine să se mai minuneze atunci de dezvoltarea copiilor de vedetă, de succes şi de aspiraţia lor la faimă şi bani. Zicala „aşchia nu sare departe de trunchi” se potriveşte în cele mai multe cazuri. Doar puţini copii stau departe de lumina
reflectoarelor şi nu merg pe urmele părinţilor.
Cmentariile sunt închise