Take a fresh look at your lifestyle.

Noua imagine a blugilor GUESS – Jennifer Lopez

GUESS o prezintă pe Jennifer Lopez, actriţa, cântăreaţa, dansatoarea, antreprenoarea, filantroapa şi icoana modei ca fiind imaginea din 2018 a blugilor brandului .

„Când am fost sunată de Paul Marciano şi rugată să devin noua imagine GUESS Girl, am fost entuziasmată să fiu parte a acestei mărci iconice pe care o îndrăgesc încă din adolescenţă”, a spus Jennifer Lopez. „Dacă privesc în urmă, în decursul anilor, la campanile GUESS, nu pot să nu remarc toate aceste modele minunate şi imagini iconice pe care l-a realizat Paul. Este un mare compliment să fiu aleasă de către GUESS.”

Campania, pusă în scenă de Paul Marciano împreună cu fotograful Tatiana Gerusova, a fost inspirată de viaţa lui Lopez ca artistă în Las Vegas şi actriţă la Hollywood. Pozele, realizate într-o vilă elegantă, amintesc de campanile GUESS clasice, cu influenţe din stilul estetic şi personal al artistei.

„Jennifer Lopez este un  vis pentru orice fată GUEESS! Ea este o artistă celebră, este iconică şi senzuală”, spune Paul Marciano. „Influenţa lui Jennifer creşte continuu iar această campanie sărbătoreşte maturitatea femeii, faptul ca ea devine mai frumoasă şi mai talentată dacă acumulează experienţă. Frumuseţea şi clasa lui Jennifer luminează această campanie şi eu sunt atât de emoţionat că a acceptat să fie noua GUESS Girl şi în acelaşi timp şi «femeia fatală» a lui Marciano.

GUESS a fost înfiinţată în 1981 ca firmă de blugi şi de atunci s-a dezvolatat într-o marcă globală de lifestyle de success. Guess Inc. produce, comercializează, distribuie şi licenţiază o colecţie de lifestyle de îmbrăcăminte contemporană: denim, poşete, ceasuri, pantofi şi alte bunuri de consum cunoscute.

GUESS.com

Cmentariile sunt închise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More