Take a fresh look at your lifestyle.

O BIJUTERIE pe patru roți

Odatã cu seria 911Turbo S Exclusive, Porsche lanseazã primul supermodel al manufacturii sale exclusive. Ceea ce este imposibil de realizat pe banda din fabrică, ralizeazã colaboratorul prin lucru manual cu o competenţã meşteşugãreascã excelentă.

Culoarea semnalizeazã deja ceva special. Acum, sincer vorbind, cine şi-ar alege dintr-o paletã de colori standard, un ton atât de auriu?
Dar un Porsche 911 Turbo S în serie nu se mai încadreazã demult în categoria standard, mai ales dacã anumite părți de la Porsche sunt executate exclusiv manual. Cele 500 de automobile fabricate din seria exclusivistã 911 Turbo S îl face pe fiecare norocos, care a putut comanda la timp un exemplar, conştient cã nu are doar un automobil ultra sportiv, ci deţine un certificat de îndemânare la conducere.

Unele dintre opţiunile exclusiviste se pot comanda şi separat. Dar Seria 911 Turbo S rãmâne unicã în aceastã combinaţie, fiind primul model special realizat din noua manufacturã. Decizia pentru lacul auriu a venit mai puţin dintr-un moft, și mai mult ca un contrast evident cu numeroasele piese din carbon, precum spoilerul, pragurile şi oglinda. Linile Le-Mans de pe capota şi plafonul din carbon sunt izolate înainte de vopsire. Apoi canturile de despãrţire a culori sunt polişate pânã când buricul degetului nu o mai poate simţi. Chiar şi roţile de 20 de inch lãcuite în negru aruncã în aer posibilitatea finalizãri unei serii: prima datã se vopsesc toate jantele în galben-auriu, apoi se vopseşte peste cu negru. Dupã uscare, un laser elibereazã la micromilimetru din nou linia de chenar galben-aurie, mai exact decât ar fi posibil, de exemplu, prin izolarea suprafeţei. O veste bunã pentru cei care parcheazã exact lângã bordurã: se dau roți de schimb.
Chiar şi în interior dominã tonurile de auriu şi negru, în plafonul perforat, tapiţat în galben-auriu sau pe husele de scaun din piele, perforate şi ele. Provocarea cea mare a fost acoperirea cu piele a materialului cu cute.

Datele relizate accompaniazã pasul optic impresionant: un plus de 27CP creşte puterea la 607CP şi dezvoltã domeniul de întoarcere, în timp ce momentul maxim de întoarcere le stã la dispoziţie. În 9,6 secunde, automobilul cu două uși ajunge la 200 km/h şi rãmâne astfel mai rapid cu trei zecimi decât versiunea de serie. La bord găsim o cutie cu şapte trepte de viteză, cuplaj dublu şi propulsie pe toate cele patru roți.

Potrivit pentru maşinã, şi bineînţeles limitat, Porsche livreazã un set de genţi perfect decupate şi un cronometru cu «Porsche Design Chronograph 911 Turbo S Exclusive Series».
Problema importantã asupra preţului minunãţiei aurii apare, bineînţeles , dar 911 Turbo S Exclusive Series s-a epuizat demult. Dar cu siguranţã nu şi ultimul model exclusiv al manufacturi.

Fotos: Porsche

Cmentariile sunt închise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More