Take a fresh look at your lifestyle.

OLD HABITS noul hotspot în Centrul Vechi

La timpuri noi, obiceiuri vechi, într-o nouă locație de distracție în inima Bucureștiului. De fapt, vorbim despre o relansare, într-o altă locație și sub un alt concept, al celui mai faimos club din Centrul Istoric, Old City. Noul Old Habits continuă tradiția cluburilor cu care domnul Cristi Opaiț scrie istorie, de 8 ani deja, în cea mai frecventată zonă de distracție din Capitală.

OLD HABITS noul hotspot în Centrul Vechi 1 OLD HABITS noul hotspot în Centrul Vechi 2 OLD HABITS noul hotspot în Centrul Vechi 3

Dolce Vita: Cristi Opaiț, ce înseamnă Old Habits și ce s-a întâmplat cu Barbero?
Cristi Opaiț: Old Habits reprezintă o continuare a celebrului club Old City, închis la 13 îanuarie 2018, într-o locație mai mică, mai restrânsă, pe locul fostului Barbero. Suntem tot noi, dar cu o terasă mai mare, cu cheltuieli mai mici și cu o poziție a locației mult mai avantajoasă.

Care este noul concept și prin ce se diferențiază de cel anterior?
În principal, noua locație se diferențiază prin terasa ce are o capacitate mult mai mare decât vechiul Old City. În interior, locația dispune de puțin spațiu.

De ce ați considerat necesar acest rebranding?
Se simțea nevoia acestui lucru dupa 8 ani de scris istorie în București, respectiv în Centrul Istoric. Clienții de Centru s-au schimbat, generațiile s-au schimbat iar un eveniment de rebranding într-un spațiu mai restrâns era necesar atât pentru business cât și pentru dorințele clienților.

Cum ați poziționat noul local?
Poziționarea Old Habits este una high class, cu servicii premium și super premium. În continuare ne bazăm pe turiștii străini și pe tinerii cu o situație materială de la mediu în sus.

Ce e cool la noul concept?
Noul concept ne duce în zona de obiceiuri vechi, de super-petreceri cu care am obișnuit clientela atât de fidelă în cei 8 ani de Centru Vechi.

Care sunt tendințele actuale pe piața cluburilor din Centrul Vechi? Ce prinde cel mai bine la public?
Tendințele actuale în Centru Istoric ar avea ca elemente centrale, tradiția, calitatea serviciilor, genul de muzică oferit clienților dar și o politică de prețuri atractivă pentru numeroșii turiști care vizitează an de an această zonă, principalul punct turistic al Capitalei.

Va veți extinde cu Old Habits și în țara?
Old Habits este o locație destinată în special Centrului Vechi. Nu intenționăm să extindem brandul în următorii ani, așa cum am făcut cu The Drunken Lords.

Care a fost/este cel mai de succes proiect al vostru până acum?
Old City rămâne, incontestabil, cel mai de succes proiect al meu. Este business-ul în care am investit cel mai mult timp, în care am avut satisfacții enorme, în care sacrificiile și numărul de ore petrecute în acea locație mi-au alinat dorul de familie. În cei 8 ani de activitate, Old City a reprezentat cel mai de succes local din Centrul Vechi, trecându-i pragul, din calculele noastre, mai mult de 3.000.000 de clienți. Toți au rămas plăcut impresionați de experiența trăită într-un loc de tradiție al Bucureștiului.

www.oldcity-bucharest.ro
https://www.facebook.com/
OldHabits.Bucharest.Lipscani/

Cmentariile sunt închise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More