Pozatul nud nu mai este de mult un soc in lumea fashion si in cadrul vedetelor. Insa exista inca ideea sau preconceptia ca acestea ar poza nud pentru bani sau pentru faima. Ultima campanie NUD cu adevarat socanta ne demonstreaza insa ca nu este asa.
Fosta iubita a Printului Harry a pozat goala pentru prima data, intr-o campanie de CSR – impotriva braconajului piscicol.
Fish Love – campania care a dezbracat-o pe Cressida Bonas
In cele din urma, Cressida Bonas a acceptat sa pozeze goala, insa nu pentru bani sau pentru faima, nici pentru a atrage privirile barbatilor. Ea a pozat goala in cadrul unei campanii de responsabilitate sociala, pentru a sustine lupta impotriva pescuitului excesiv.
In sedinta foto a fost acoperita de multe ori de diverse specii de pesti. S-a lasat pozata in compania unui rechin sobolan pe care il imbratisa cu drag. Nu este prima data cand se realizeaza astfel de sedinte nud.
De fapt, fotomodelul de 29 de ani, promotoare activa a frumusetii feminine si naturaletii, Cressida Bonas a urmat directia unor alte vedete: Downton Abbey, Elisabeth McGovern si chiar fiica lui Michael Jackson.
„Sunt foarte mandra sa fiu parte din campania Fishlove, pentru a atrage atentia asupra pericolului pescuitului excesiv inainte de a fi prea tarziu” a declarat splendida Cressida.
Frumusetea si feminitatea nu ar trebui ascunse, iar acestea ar trebui puse in slujba unor cauze cu adevarat demne – povestesc artistii care au promovat campania si care au facut parte din acest proiect.
Numeroase vedete implicate in campania Fishlove de-a lungul timpuluiPentru a convinge autoritatile si guvernele UE, dar si Organizatia pentru Alimentatie si Agricultura a Natiunilor Unite sa intervina, mai multe vedete s-au implicat in campanie si au pozat goale. Insa de-a lungul anilor, din toate cele care au pozat, fotografii spun ca poza Cressidei cu rechinul in brate a fost cu adevarat epica.
Pana si Cressida a fost uimita de cum a iesit acea poza. Si pozele divei Paris, fiica lui Michael Jackson, au fost excelente, insa nu se pot compara cu ceea ce a reusit Cressida. Nivelul de empatie si seriozitatea proiectata de acele poze, toate acestea sunt izbitoare.
Astfel, artistii spera ca succesul acestei campanii si viralizarea pozelor sa convinga totusi asociatiile sa stopeze braconajul pana in 2020.
Cmentariile sunt închise