Take a fresh look at your lifestyle.

RALPH LAUREN – Ce mai cursă!

Totul a început cu … nu, nu cu tricouri polo, ci cu cravate. Sub numele de Polo Fashion, Ralph Lauren a vândut în 1967, în primul său sezon, 500.000 bucăţi, ceea ce l-a însufleţit să îşi vândă numele mărcii patronului său. După acest Coup Ralph Lauren, a crescut repede oferta – prima dată a luat fiinţă o linie pentru bărbaţi, apoi o colecţie pentru femei şi mai târziu, în 1972, cu prezentarea primului tricou polo, a pus piatra de temelie pentru succesul mărcii de astăzi pe tot globul. Când a început Ralph Lauren marşul său triumfal, etichetele şi moda erau tari ca o scândură. În chinos şi veston se mergea în cel mai bun caz în Country Club – nicioadată nu s-ar fi gândit că odată se va merge aşa la lucru.

RALPH LAUREN - Ce mai cursă! 1

„Jucătorul de polo reprezintă pentru mine eleganţă şi imaginaţie. El încorporează luxul decent şi stilul etern.” Ralph Lauren nu se referă astfel la un jucător de polo oarecare, ci la cel din logoul lui. Jucătorului de polo îi rămâne consecvent de aproape o jumatate de secol, pe culmile succesului. Astăzi există Polo, semnătura produsului mărcii, în 85 de culori fabuloase, modele şi designuri
senzaţionale. Chiar şi logoul a câştigat variante de-a lungul anilor: astăzi se găseşte în 5 mărimi, chiar şi cel mai mic şi original ponei are nevoie de 982 de cusături, iar pentru Big Pony sunt necesare 8513 cusături.

Fanii mărcii ştiu: nebuniile modei nu sunt marca firmei şi de aceea trebuie iubit Polo Ralph Lauren. Iar fiecare părticică a mărcii este fabricată fără dată de expirare, în design, dar şi în prelucrare. Cine nu are în dulap aceste tricouri şi cămăşi polo cu călăreţul, pe care le deţii de o eternitate şi pe care încă le mai porţi cu mândrie?

Cmentariile sunt închise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More