Take a fresh look at your lifestyle.

Regele Avangardei vine la Cluj!

Da, moda se schimba, se hraneste din efemer, insa nu e tocmai a noastra nevoia de schimbare?

George Hojbotă

Regele Avangardei vine la Cluj! 1

Pentru George Hojbotă moda reprezinta un joc, un mod de a fi, o expresie a libertatii sau poate o cale spre perfectiune.

Vestea buna pentru clujenii pasionati de moda si nu numai este ca in data de 24 mai 2018 incepand cu ora 20 are loc la Cluj o prezentare de modă marca City Fashion Show cu Regele Avangardei , designerul George Hojbotă și o colecție inedită a acestuia,  numită ” Forbidden Rose”. In plus, invitatii se vor bucura de muzica buna si alte surprize, pe tot parcursul serii.  Romina Maria Sabou, creatoarea brandului Nouvelle Blanche si membra a Haute Coiffure Francaise Monde, premiata la Paris, va realiza coafurile avangardiste ale modelelor. Rebeca Hrin de la Perfect Look va realiza machiajul, care trebuie si el sa se incadreze perfect in cerintele designerului .

Evenimentul va avea loc in Sala Grande Vista la Wonderland Resort Cluj, iar intrarea este liberă. Wonderland Resort Cluj este un loc scos parcă din lumea basmelor, pentru a le oferi celor care pășesc pe acest tărâm momente de relaxare, liniște și răsfăț.
Acest eveniment este dedicat persoanelor cu dizabilități locomotorii!

De asemenea, In cadrul evenimentului va avea loc o expozitie de lucrari plastice apartinand artistei Cristina Cantemir care a reinterpretat curentul digital, polygonal art, intr-o tehnica neconventionala de string art.

Anul 1998 reprezinta anul de debut al designerului George Hojbotă in lumea fascinanta si teribila a modei, mai intai ca asistent designer si stilist, iar apoi in postura de Creative Director. Acesta avea sa conduca liniile de creatie pentru unele dintre cele mai prestigioase branduri romanesti.

Student la Drept fiind, in anul doi am debutat in lumea modei. Universul meu s-a schimbat si, mai apoi, am preferat sa privesc Justitia drept o femeie prost imbracata, sa visez colorat si sa ma joc serios cu linii, forme, lumini sau umbre. Am invatat de la cei mai mari si cei mai buni. Am colaborat cu echipe de oameni extraordinari reusind sa aflu ce inseamna sa transpui o schita intr-un tipar, ce inseamna ca un produs sa te reprezinte in fata consumatorilor, am invatat ca in creatie poti visa fara limite iar in productie trebuie sa ajungi inapoi cu picioarele pe pamant. Datorez oamenilor pe care i-am intalnit tot ceea ce am invatat: sa creez linii vestimentare pentru femeia de cariera, eleganta si rafinata careia se adreseaza Nichi Cristina Nichita si Janine, sa imaginez lenjerie masculina, camasi si rochii fabuloase la Catalin Botezatu, sa lucrez cu denim si piele la Mancetta iar in paralel sa imaginez creatii fantastice, nonconformiste, controversate pentru numele propriu.

Colectiile sale sunt „un adevarat pelerinaj vestimentar,” dupa cum ii place sa le descrie chiar George Hojbotă. Ele sunt „fie inspirate din vestimentatia armatei germane a secolului al XIX-lea, fie proiectii ale intalnirii virtuale cu personajele din tablourile lui Joan Miro, fie inspirate din calatoriile imaginare pe taramurile fantastice ale ingerilor sau demonilor. Ele sunt, in fond, o extensie a personalitatii, o declaratie de individualism”.

Conceptele de creatie oscileaza intre retro si futurist, urban-fantastic, arhitectural-poetic. Relatia intre masculin si feminin este privita ca un joc al seductiei in care dominarea nu este aproape niciodata unilaterala deoarece rolurile se schimba mereu. Masculin-feminin este un joc in care planeaza nevoia de a fi puternic, de a declansa dansuri ale atractiei asezonate cu respingeri magnetice. Controversat, dramatic, spectaculos sunt cuvinte care descriu colectiile sale.

George Hojbotă are prezentari in tara, dar si strainatate, la Monte-Carlo, Cannes, in Islanda sau Austria. Pe langa premiile de debut ,a mai  primit distinctiile „Cel mai bun designer român de avangardă„, iar in Taiwan a fost invitat pentru a i se oferi premiul I la un concurs de design vestimentar la care au participat 24 de tari.

Pentru George Hojbota, un designer trebuie sa fie intr-o „permanenta cautare a unor noi moduri de a privi lucrurile, precum si intr-o cautare a frumusetii umane, a personalitatii si a idealurilor, cu scopul de a gasi o cale de a da forma sentimentelor adeseori indescriptibile”.

Cmentariile sunt închise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More