Take a fresh look at your lifestyle.

TEAM LUXUS – Se redeschide sezonul la moda sport

Nu se vede niciun Time-Out la orizont. Trendul Sportswear se menţine neîntrerupt şi merge în runda urmãtoare. De data aceasta alãturi de tot mai multe mãrci de lux.

Casa italianã Valentino lanseazã, odată cu colecţia sa actualã de resort, sub numele de VLTN şi cu un nou logo, o Athleisure-wear glamour, care este pusã deja pe piedestal de masmedia sub numele de “Glamleisure”. Colecţia este alcătuită din echipamente de jogging din satin, rochii de cocktail din jerse şi o varietate de accesorii sportive precum saltele pentru Yoga, mingi de baschet şi şepci de baseball – bineînțeles cu logo-ul proeminent. Trăim în era comerțului, astfel că din colecție nu pot lipsi nici şlapii de baie obligatoriu împodobiţi cu țintele rock tipice casei Valentino. Pentru introducerea acestei noi linii vestimentare, există Popup-Shops în toată lumea, care arata ca o versiune luxoasã a unui studio de fitness sau a unei sãli de antrenament. Aproape totul este permis în numele de Streetcredibility.

TEAM LUXUS - Se redeschide sezonul la moda sport 1 TEAM LUXUS - Se redeschide sezonul la moda sport 2

Mărcile de haine sport sunt scoase de la naftalină şi din nou hip
Fenomenul a început cu mãrci tinere, cool, care se combinã cu brandurile sportive iconice, dar puţin prãfuite, și care le fac fit pentru Millennials sau Gen Z. Astfel s-a produs și fuziunea dintre şi marca francezã Vetements și Champions sau Faith Connexion cu Kappa. Iar colecţia Fenty, pe care a introdus-o pe piaţã Rihanna împreunã cu Puma, se vinde mai repede decât poate servi asul în tenis Roger Federer.

TEAM LUXUS - Se redeschide sezonul la moda sport 3TEAM LUXUS - Se redeschide sezonul la moda sport 4

 

Garderoba Millenials
Acest trend reflectã aproape „o relaţie religioasã dintre fanii modeii din epoca Social Media şi Sportswear, pe care o transformă în fetiș” precum a formulat Anders Christian Madsen pe voque.co.uk. „Pentru noi este îmbrãcãminte sportivã“, scrie mai departe. „Pentru Millenials este o garderobã pentru o viaţã.“
Iar dupã cum se manifestă şi aratã în ziua de azi influencer-ii, care nici mãcar nu au vârsta adolescenţei, postările zilnice pe Instagram afișează un stil care îi lasã chiar şi pe Fashionistas fără cuvinte. Este cazul lui @TheGoldenFly. El se îmbracã cu drag în XXL-Looks de la Supreme, Off-White, Vetements, Balenciaga sau Louis Vuitton şi îşi vinde propria linie pentru copii, DUO, creatã împreunã cu mama sa, designer Natasha Zinko sau @Gullyguyleo, ale cãrei echipamente de jogging, create chiar de el, sunt pe drumul spre Bestseller.

TEAM LUXUS - Se redeschide sezonul la moda sport 5TEAM LUXUS - Se redeschide sezonul la moda sport 6

Aparate sportive de lux
Multe firme de lux au încercat, pe parcursul anilor, piaţa aparatelor sportive: Chanel la schiuri, plăci de surf, rachete de tenis, palete de ping-pong şi altele asemãnãtoare, Prada la echipament de schi, Louis Vuitton, printre altele, la o salã de antrenament pentru box, cu mãnuşi de box. Casa Dior a lansat de curând skateboarduri, iar pentru introducerea noii sale colecţii Foulard Maxi-Twilly Cut, Hermès a filmat un video cu douã fete pe skate. Rãmâne totuşi întrebarea: vârful luxului sau ultimul trend la linia de finish? Autentic sau imitaţie?

 

Cmentariile sunt închise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More