Take a fresh look at your lifestyle.

TEMPINI ROMÂNIA – Feel at Home…

TEMPINI ROMÂNIA - Feel at Home... 1

Gigi Nacev este managerul Tempini România, pe care o conduce de 8 ani, încă de la intrarea acesteia pe piaţa autohtonă. Calităţile sale de analist financiar, strateg şi vizionar l-au ajutat pe manager, de-a lungul activităţii sale, să conducă una dintre companiile recunoscute pe plan naţional drept brand premium. Despre provocările și succesul unei afaceri premium, ne dezvăluie managerul, într-o scurtă radiografie a brandului.

TEMPINI ROMÂNIA - Feel at Home... 2

Ce înseamnă un brand premium?

Încă din anul 2009, de la intrarea pe piața românească, Tempini s-a poziționat drept un brand premium. Poziționarea a venit în mod firesc, Tempini fiind deja, la acea dată, un brand cu standarde înalte de calitate în Italia. Una dintre provocările autohtone era faptul că publicul de aici nu era în acel moment pregătit pentru intrarea pe piață a unui brand de amenajări interioare de top, aşa cum era Italia.

În ce a constat provocarea?

Abordarea unei nişe noi într-o piață presupune multă rabdare pentru a explica şi pentru a demonstra avantajele pe care produsele promovate de brandul tău le poate aduce în timp. Calitatea premium vine întotdeauna cu provocarea suținerii avantajelor aduse de aceasta, de o investiție justificată din partea clientului i, care poate să fie în afara zonei de confort create în absența din piață a acestei nişe.

Astăzi vă aflaţi printre brandurile recunoscute ca fiind cele mai calitative în domeniul amenajărilor interioare? Cum aţi reuşit această performanţă?

Nivelul calității produselor comercializate, fiind vorba despre calitatea superioară pe care şi-o doreşte orice persoană pentru propria locuință, ne-a plasat din start pe această poziție. De-a lungul timpului, clientul a devenit un cunoscător al produselor pe care le aducem, a trecut peste bariera inițială a zonei sale de confort, şi a înțeles că, raportat la durata de viață a produselor comercializate de noi, face o invesțitie corectă, care poate fi susținută relativ uşor în România. Consultanții noştri reuşesc să găsească soluții personalizate şi adaptate solicitarilor oricărui client.

TEMPINI ROMÂNIA - Feel at Home... 3

Puteți detalia ce înseamnă calitatea produselor comercializate de Tempini şi durata de viață a acestora?

Din punctul meu de vedere, când se vorbeşte despre calitate, trebuie să abordăm produsul din două perspective: designul şi caracteristicile tehnice ale produsului. Dacă despre designul produselor noastre am mai vorbit, şi aş sublinia că produsele se recomandă singure, performanța este mai greu de observat şi de înțeles, fiind dată de caracteristicile tehnice. Pornind de la acest aspect aş vrea să aduc în discuție importanța echipei în susținerea unui brand premium. Aş spune, revenind la primele întrebări, că cea mai mare provocare în implimentarea unui brand premium este crearea unei echipe premium.

TEMPINI ROMÂNIA - Feel at Home... 4

Care sunt secretele consolidării brandului Tempini drept un brand premium?

În primul rând, oamenii care au făcut parte din echipa Tempini în cei 8 ani de activitate. Fac o mică glumă, spunând că suntem frecvent vizitați de reprezentanții altor branduri din piață pentru a „fotografia” şi a reproduce amenajări din spațiile noastre expoziționale.

Vă deranjează asta?

Nu.

De ce?

(Zâmbeşte) Gândindu-mă la secretul brandului Tempini – amenajările sunt în permanentă adaptare la tendințele actuale, ele se schimbă, însă ingredientul secret al brandului este echipa, imposibil de copiat şi de reprodus.

www.tempini-romania.ro

Cmentariile sunt închise

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More