Take a fresh look at your lifestyle.

Testere Parfum: ce sunt și care este diferența față de parfumul retail

0
65 / 100 SEO Score

Parfumul este considerat un accesoriu extraordinar de important deoarece le vorbește oamenilor ceea ce ești, arătându-le propria ta viziune despre lume. Iată de ce, este extrem de important pentru orice femeie să-și găsească propriul parfum.

Însă, din păcate alegerea parfumului ideal prin metoda de testare este imposibilă- produsele din magazin sunt sigilate, iar deschiderea acestora pentru verificare este interzisă.

Producătorii au mers în întâmpinarea potențialilor clienți, creând un analog bugetar al produselor scumpe- tester. Datorită acestei opțiuni, oricine poate „încerca” gratuit produsul selectând cu exactitate parfumul dorit.

Testere Parfum: ce sunt și care este diferența față de parfumul retail 1

De asemenea, testerele pot fi nu doar probate în magazinele fizice, dar și cumpărate la condiții mult mai convenabile. Cu toate acestea, în ciuda numeroaselor oferte și recomandări, oamenii sunt tot mai reticenți atunci când vine vorba despre achiziționarea unui parfum tester, iar această problemă survine, de cele mai multe ori, din lipsa informațiilor legate de această categorie de parfumuri. Deci, ce este, de fapt, un parfum tester?

Ce este testerul în parfumerie și care sunt avantajele acestuia?

Testere Parfum reprezintă o versiune demonstrativă a parfumului care vine ambalat într-o cutie albă, gri sau maro, fiind atașate de producător la lotul de mărfuri în scop publicitare. De asemenea, comparativ cu parfumurile propriu-zise, cele tester sunt comercializate cu capace diverse, calitatea nefiind influențată de acest detaliu.

Achiziționarea parfumurilor tester oferă și câteva avantaje consumatorilor:

  1. Cantitate și calitate la un preț mai mic. Calitatea și originalitatea sunt criteriile de bază în selecția parfumului dorit. De menționat este faptul că testerele au exact aceeași calitate ca parfumurile retail. Producătorul se bazează pe testere pentru a convinge potenţialul cumpărător de calitatea parfumului, deci ar fi în detrimentul său să se prezinte cu un parfum mai slab exact în sticlele de parfum pe care le foloseşte pentru prezentarea produsului. Deci, ambalajul simplificat, lipsa detaliilor de marketing sunt unicele motive care influențează asupra prețului.
  2. Testerele Parfum sunt originale. Există un mit greșit precum că astfel de parfumuri nu ar fi originale anume din motivul prețului scăzut. Deci, acesta rămâne doar un mit. Testerele sunt 100% originale, fiind și de drept versiunea demo a parfumului cu care ne delectăm în magazinele fizice. De aici derivă și ideea greșită că aceste parfumuri nu sunt destinate comercializării, fapt care se aplică doar la magazinele de specialitate.
  3. Diferența de prețuri. Fiind eliminate detaliile de marketing de pe cutie, prețul produsului este cu mult mai mic, motiv pentru care achiziționarea unui parfum tester este mult mai avantajoasă decât a unui retail. Delectați-vă cu produse originale de la cei mai mari creatori, simțind doar o diferență de preț între tester și retail, diferență care este rezultatul simplificării ambalajului, nu și a calității.

Devenind tot mai solicitate în ultimii ani, tot mai mulți creatori de parfumuri lansează propriile oferte de testere parfum, fiind disponibile în special în mediul online. Cantitatea și calitatea, prețul avantajos sunt criteriile ce determină clienții să devină tot mai interesați de achiziționarea acestei categorii de parfumuri, fiind cu siguranță o alegere mult mai binevenită și mai avantajoasă.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More