ASTRA TRANS CARPATIC SRL, societate feroviară privată anunță că va introduce un vagon de dormit pe ruta Arad – Sighisoara – Brasov – Bucuresti. Companiei i s-a propus ca în sezonul de iarnă să înceapă curse București – Brașov, știindu-se că trenurile companiei de stat sunt insuficeinte în această perioadă a anului.
Pe Facebook Jurnal Feroviar a scris: „Toamna se numara vagoanele noi.
Odata cu schimbarea programului de circulatie Astra Trans Carpatic ne face o noua surpriza numita vagonul de dormit 61 81 70-70 012-3.
Trenul ATC circula ca tren IR 15538 in relatia Arad – Sighisoara – Brasov – Bucuresti , cu plecare la ora 20.47 din Arad , sosire in Bucuresti Nord la ora 9.26 si IR 15539 in relatia Bucuresti Nord – Brasov -Sighisoara -Arad , cu plecare din Bucuresti la ora 21.10 si sosire in Arad la ora 10.04 !
Ar fi interesant daca ATC isi va lua traseu pe Brasov cum le-am propus acum o saptamana, nu are rost sa tina trenul garat 12 ore in Basarab, se apropie sezonul de iarna si dupa cum stim, actualele trenuri nu vor fi suficiente pentru a prelua toti calatorii amatori de sporturi de iarna din statiunile montane de pe Valea Prahovei.”
Jurnal Feroviar: „Cu peste 12750 calatori transportati in cele 85 zile ale sezonul estival 2017, Astra Trans Carpatic ca new entry nu a dezamagit. In cei 43.000km parcursi pe M800 au avut o singura problema, instalatia de climatizare a incetat sa functioneze intr-un vagon datorita unui cablu rupt si a altuia iesit de la locul lui din sursa statica a vagonului, defectul fiind remediat tot in ziua respectiva.
In luna august s-a produs si o schimbare interesanta, avand din pacate doar un vagon de clasa(celalalt a ramas fara scaune datorita producatorului extern), acesta a ramas la Bucuresti pentru a prelua surplusul de calatori pe care celalalte 4 vagoane nu il puteau gestiona in zilele de vineri/sambata/duminica, si asa trenurile ATC au ajuns sa aiba in compunere cate 5 vagoane care au circulat pline in zilele de V/S/D pe Bucuresti-Constanta-Bucuresti.
Ce are de facut ATC in 2018? Pentru actualele trenuri care vin de la Arad si vor merge la Constanta, au nevoie de inca 2 vagoane de clasa a 2-a, unul deja e finalizat dar fara scaune si ar mai trebui al 3-lea. Daca ATC va avea cate un vagon de clasa pe fiecare garnitura plus unul suplimentar care sa faca V/S/D in iulie/august pe M800 ar fi minunat si pentru noi si pentru ei.
Sursa: romani-buni
Cmentariile sunt închise