Take a fresh look at your lifestyle.

Vârf de putere: noile BMW X5 M50i şi BMW X7 M50i

0

Un nou vârf al gamei de motorizări pentru modelele Sports
Activity Vehicle din clasa superioară şi segmentul de lux,
sub forma unui motor V8 nou cu tehnologi e BMW
TwinPower Turbo, o putere maximă de 390 kW/530 CP, şi
tehnologie a suspensiei specifică modelului completată cu
diferenţial sport M

Familia BMW X este completată de două noi modele de vârf. Noile modelele BMW X5 M50i şi la BMW X7 M50i beneficiază de performanţa propulsorului pe benzină V8, echipat cu tehnologia BMW TwinPower Turbo, care oferă o putere maximă de 390 kW/530 CP. Mai mult ca niciodată, aceste motoare de top noi subliniază natura sportivă a celei mai noi generaţii a modelului Sports Activity Vehicle (SAV) original şi a primului model BMW X din segmentul de lux. Ambele modele beneficiază de sistemul inteligent de tracţiune integrală BMW xDrive şi de o tehnologie a suspensiei specifică modelului, dezvoltate cu competenţa BMW M GmbH.

Vârf de putere: noile BMW X5 M50i şi BMW X7 M50i 1

Asemenea tehnologiei de propulsie şi de suspensie, dotările de design specifice modelului ale noilor BMW X5 M50i şi BMW X7 M50i scot în evidenţă exclusivitatea celor două modele. Mai mult, natura exclusivă a noilor modele cu motor cu opt cilindri este reflectată şi de calitatea superioară a echipării standard. Noile BMW X5 M50i şi BMW X7 M50i vor fi produse cu începere din august 2019 la uzina BMW din Spartanburg (SUA) şi vor fi disponibile din toamna acestui an.

Motor V8 nou cu putere remarcabilă şi acustică specifică

Propulsorul de 4,4 litri al noilor BMW X5 M50i şi BMW X7 M50i accentuează trăsăturile caracteristice ale motoarelor cu opt cilindri 8-cylinder în ceea ce priveşte dezvoltarea puterii şi cuplul până la un nivel remarcabil. Mai multe componente au fost actualizate de la precedenta versiune a motorului. Acestea includ carterul, corpul cilindrilor, pistoanele, arborele cotit şi chiulasa, alături de tehnologia BMW TwinPower Turbo recent actualizată. Turbocompresoarele poziţionate în deschiderea V dintre rândurile de cilindri au fost lărgite, în timp ce injecţia directă pe benzină performează la un nou nivel maxim al presiunii de 350 bar. Pachetul tehnologic include şi cele mai noi versiuni ale controlului complet variabil al supapelor VALVETRONIC şi ale gestiunii variabile a arborelui cu came Double VANOS.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More